21 April


Idag är det Rickys dag, han skulle ha fyllt 12 år våran lilla kille!
Men jag hoppas att han har det bra nu där han ligger och vilar!


Idag har jag varit ledig men jag har inte hunnit gjort så mycket även fast jag har varit vaken sen klockan 7 i morse:) 
Men jag ska snart gå ut och gå i det fina vädret med Diesel, det blir en lång prommis så vi får lite luft.
Sen pratade Peppe om att åka till stan i kväll, han ville klippa sig å lite så. 

Längtar faktiskt till helgen, det blir Umeå och det ska bli så skönt! 
Få träffa big sis, Jocke och Pumis! 
Komma bort från Järpen å komma till mysiga Ume!:) 
Kanske shoppa lite å bara mysa och se hur dom bor! 
Haha det är helt sjukt, jag har inte ens hälsat på dom än!! 
Men nu kommer jag och det är nog inte sista gången ;) 


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0