Helgen

Efter jobbet i fredags var jag helt slut och mådde inte så bra heller, men jag tog en liten prommis runt broarna med Diesel och sen somnade jag i soffan :)
Vaknade ganska sent på lördan, Peppe var och körde skoter med grabsen så jag tog mig en lång prommis med Diesel i det underbara vädret *lovely* 
Sen blev det grillning på kvällen, riktigt mysigt.
Och lite senare kom även Sandra Kling och det var riktigt kul att träffa henne<3
Vi var uppe till klockan 10 tror jag att det var och sen vaknade vi runt 12 men då kan jag säga att då mådde inte Lentia Eriksson så bra! :D
Det blev en jobbig söndag kan jag lova men nu börjar jag må lite bättre faktiskt, lite illamående fortfarande men det får man väl ta:)

Nu blir det till å krypa ner i sängen å sussa
Natti natti


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0