PAIN

Det är bara förnamnet, fan vad ont jag har i ryggen!!
Kom nästan nyss hem från jobb, jobb jobb och åter jobb:)
Men det är skönt att man har nånting att göra, nått man trivs med.
Idag var jag på skolan och jobbade med 6-9åringar,det var himla kul faktiskt och för en gångs skull så fick även jag känna mig smart hahaha!! 
Men dess värre så klarar inte min rygg av nånting nu förtiden *suck*

Nu blir det bara mys framför teven en stund, hoppas på att det går över så att jag kan kika bort till Johanna och Robin sen.  Va där igår också å pratade lite skit med Johanna och Hanna, Johanna började även rita på min tattoo..nice som fan, hoppas den blir bra!

Annars då? Ja annars så har jag en massa planer och funderingar men vet inte riktigt vad jag vill....
Så, nu har jag fått ner några fler rader på vad som händer i mitt liv  
Nu ska jag gå och pussa på min Peppeplupp som precis kommit hem! :)


Komentarer
Postat av: lovisa

jag råkar känna igen mig i det du skriver!
jag tänker på ryggen q:

2008-04-10 @ 18:12:39
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0