Snart är det natti natti*

Ja då var det söndag igen, jobb i morgon? Vi får väl se, annars blir det myspys med Johanna :)

Helgen har varit helt okej.
I fredags blev det mys här hemma, en  "romantiskmiddag" och sen lite teve tittande.
Och i lördags städade jag lite medans peppeplupp åkte skoter å sen runt 5 halv 6 så åkte vi upp på Hedmans.
Där var det bröllop och jag skulle vara barnvakt i en stuga åt Emily och Anders, till lilla Engla!
 
Vi kom inte hem förren 1 tror jag och då for vi förbi hos Asplund och kollade vad dom gjorde. Där va Frucke, Kling och Asplund, ja även Ken kom på besök för att få sig lite fyllekäk:)
Idag tog vi sovmorgon och sen for vi ett gäng till stan och kollade på bio och käkade på kina, jag tror att vi va 9 stycken så de va himla mys!
Vi kom väl hem runt 10 nångång och då tog vi en raskpromenad till mammi och pappi för att hämta våran lilla bebis hihi, men nu är Dieselgubben hemma så nu ska vi gå å mysa i sängen!! :)
Natti natti mina vänner 


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0