Trött och sliten

Det har varit mycket jobb denna vecka så nu är man rätt så sliten. Sitter och kollar på nån skum film med Peppe och Loberg.
Jag förstår inte riktigt vad jag gör om kvällarna men jag har iaf aldrig tid för att skriva i min blogg känns det som:)  
Men äsch, det kommer några rader lite titt som tätt iaf:)

Idag blev jag och Diesel överfallna av hundar, vi skulle ut på lunch prommis och gick samma väg som vi brukar ta.
Men när vi va längst ut på gatan så rusar det ut två hundar, en stor svart och en liten ettrig jävel!
Jag gick och pratade med Peppe i telefonen åsså hör jag bara hur det börjar skälla och när jag tittar dit så ser jag att det kommer två hundar rätt emot oss och innan jag ens hinner reagera så hoppar dom på Diesel och biter han i nacken och skäller. Diesel blir såklart livrädd och jag också, jag lägger/slänger ner mobilen i fickan och börjar fäckta med armarna! Tillslut fick jag tag på Diesel på nått sätt och den stora svarta hunden går tillbaka in på gården, men den fula lilla ettriga saken är kvar så jag puttar bort den igen med armen!
Sen stog jag kvar en stund för jag blev som chockad på nå sätt eller vad man nu ska säga,  och väntade såklart på att det skulle komma ut någon ägare. Men ICKE!
Om dom nu va hemma (vilket dom nästan måste ha varit för annars har man väl inte hundarna ute sådär på gården) så måste dom ha hört  vad som hände så som dom skällde och jag skrek! Men inte faan kom dom ut heller, usch vilken jävla stil!
Har man ingen koll på sina hundarna så ska man fan inte ha några hundar heller, och speciellt inte lös!!!!!

I morgon är det fredag och helg, sköööönt!
Får se, det kanske lutar mot en grillfest på lördag???:)
Ne nu ska jag gå och sussa, jobb i morgon!
Natti natti mina nära och kära <3


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0