Update

Japp nu är det dags för lite uppdatering igen=)

Påsken va helt underbar, fint väder, skoteråkning, grillning och massa mys med alla nära och kära!
Vi åkte till stugan direkt efter jobbet på skärtorsdan och kom hem söndagen den 30:nde.

Diesel och katterna levde livet:)
Tessan, Jocke och Puma va också där så Diesel hade en mys och lekkamrat!

På lördan åkte vi till momma å moffa på gökloppet, en tradition:)
Tyvärr så kunde inte jag åka för min jävla tå och för att mina pjäxor va borta...Men men...
Peppe åkte *stolt* :)
Brorsan, syrran och deras barn va också där, riktigt mysigt å träffa dom igen!

Dom kom även till oss på söndan, myspys! 

Ja mysigt de hade vi, mycket spel, skratt och tok
De kom även nå jävla idioter på hundspann, helt jävla dum i huvet va dom! 
Haha men lite komiskt va de också för att dom började klagade på oss, men HALLÅ det är våran mark...dumjävlar...
Kärringen klagade på mig för att jag hade parkerat skotern mitt ivägen hahahaha jadu.
Man måste nästan ha varit med för att fatta. 

Innan vi packade oss iväg så var jag och hälsade på Ricky, du är saknad och älskad min vän! 




 


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0