Inga fler lögner:)

Nu har vi firat Lalla och hon blev aningen överraskad, bo på hotell va haha!
Skönt att det är gjort, det har inte direkt varit lätt att hålla allt hemligt...speciellt inte för mig som inte kan ljuga, man ser direkt på mig när jag ljuger.. Just därför har jag iof sig hållt mig på avstånd, men jag tycker faktiskt att jag har skött mig bra :) Och nu är det riktigt fint i lilla Konäs! 

I fredags åkte jag, mamma, pappa, Björn och peppe upp för att fixa med det sista.
På lördag morgon kom Susanne, Gisela och Chrilla med gardiner och gardinstänger, nu var det verkligen slutspurten!
Men resultatet blev kanon!
Jag och Peppe fick fara hem för att hämta Lalla och Christer,  ögonbindel på mammalena och sen bar det iväg :)
Vi körde runt lite överallt för att hon inte skulle fatta men tillslut kom vi fram och hon blev överlycklig.
Hennes första ord var: Stugan, stugan, stugan å Loooooooberg hahaha!!!!!!!!
Sen gick vi rundtur och kollade på verandan, insidan och dasset (där man förövrigt kan sitta två) :) 
Efter det blev det grillning och mys  

Vad händer idag då?
Vaknade av att Diesel stog på mig, han hade varit ut med pappa Peppe.
Peppe for på bonkarallyt men jag kände att nae det är inte riktigt min grej...bilar och jag går som inte riktigt ihop:)
Men jag klev upp och då såg jag att Disseman bara hade ett öga, ne men typ..
Det ena ögat har svullnat upp eller det är ovanför ögat, ser inge bra ut alls :s
Stackars liten, men det är nog bara ett bistick... Vi håller koll och om det blir värre så får vi väl åka och kolla upp det... 
Nu har jag börjat röja lite här hemma, det behövs! 
Vi har varit i Konäs så mycket nu så man har inte haft tid med sitt eget men nu är det dags! 

Till veckan blir det jobb, det är så skönt att vara tillbaks!  I love it, finns det nå bättre än barn eller?! 
Ärligare, busigare och sötare får man fan leta efter!   
På onsdag blir det Hälsocentralen i Åre, usch vad less man är på denna rygg nu!
Ni är säkert less på mitt tjat hit å dit men då ska ni veta hur jävla less jag är!!!!!
Det går inte beskriva, ingen kan förstå!!!!
Men men vi får väl se vad Lerner säger

Nu ska jag fortsätta med mitt plockande här hemma
/ L


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0