Vart ska jag börja?

Det har hänt en del sen sist och jag vet inte hur jag ska kunna minnas allt ...

Midsommar firades i stugan med släkten, skratt och alkohol, det va riktigt mysigt :)
 

Peppe började sin semester så vi bestämde oss för att stanna i stugan och bara mojsa oss, slippa Järpen och ha det lugnt och skönt ett tag...men så blev ju inte fallet eftersom att alla människor inte förstår vad ordet semester betyder... Då blir man lite halv irriterad  
Björn stannade med med oss i några dagar och vi fiskade, spelade spel och hade väldigt mysigt.
Hundarna och katterna älskar å va där

Vad hände mer?
Vi hälsade på momma å moffa i Kvarnsjö, hjälpte dom med gräset och bilen å lite sånt.
Sen hälsade vi även på min stora syster, hennes man och barn och storebror med familj. Dom är så himla mysiga!
Brorsan hade 40års kalas också så då va vi där, hel trevligt!

Så underbara barn..Erik saknas dock men han ville inte vara med:)

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0