Hej hopp



Nu sitter vi i Lallas ny klädda soffa å myser framför teven, har nyss varit ut på promenad med Diesel i den glitter fina snön. Hur fint och skönt som helst.
Ska snart hoppa i säng så att vi orkar julhandla i morgon, sen får vi se om vi stannar hela helgen eller hur det blir.
Jag kände bara att jag var tvungen att uppdatera lite men kommer uppdatera mer om vad som har hänt den senaste
tiden när jag kommer hem, inte för att de är så mycket men :)

Måste skänka ett litet grattis till Helen som fyller år idag, eller fyllde nu är det ju egentligen den 6 december:)
Jag som tänkte krama om dig när jag kom på jobbet men så hade du redan gått...jaja vi får väl ta det en annan gång,
nu åker du ju utomlands din lilla luring:)
Hoppas ni får det toppen*

Ne nu ska jag borsta gaddarna som far min skulle sagt:)
Natti natti

Komentarer
Postat av: Helen

Tack för födelsedagshälsningen! Hoppas du haft en bra shoppingdag,

kram

2008-12-06 @ 22:07:12
Postat av: Mammalena

Ha ha, snyggt jobbat Stumpan! Du har ju alltså valt det absolut "bästa" fotot nånsin på mig, att publicera här på din blogg...... Hmpfr, snacka om att "va i mössan"!!! Pöss påre

2008-12-12 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0