***


Det har varit en jobbig tid, har inte haft nån lust att  varken skriva eller lägga upp bilder.

Begravningen var väldigt väldigt fin men såklart jobbig också, speciellt att se barnen. 
Varför ska det vara så orättvist, varför ska så fina flickor mista sin mamma, varför kunde inte nån äldre som har levt klart sitt liv och inte vill leva längre fått lämna världen i stället?! Kanske hårt att säga så men jag tror att dom flesta förstår vad jag menar? 

I helgen skulle jag ha handlat alla julklappar men så blev inte fallet, vet inte vad det är med mig men jag har ingen julkänsla alls...Men men det kommer väl...

Ne jag ska städa lite medans babe är på träning och kanske poppa lite julmusik så julkänslan kommer :) 




 


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0