Äntligen fredag*

Veckan har gått riktigt fort om jag tänker på vad jag har gjort, jag jobbade lite i tisdags å sen har jag bara myst med min lille prins:)
I torsdags var det kanon väder.
Jag vaknade runt 9, klädde på mig, åt lite frukost och tog med mig Diesel ut på en prommis. Vi gick mot dagis för jag tänkte att vi skulle hälsa på big sis, men när vi kom fram så sa dom att Tessan å några fler va på Röjsmon och tittade på Västjämtska ("skidtävling") så då gick vi också dit. 
Vi träffade många nära å kära å de va väldigt många som kom å hälsade å gosade med lille D:) 
  
Diesel tyckte att det var väldigt kul att leka i snön, Madicken kom också å höll oss sällskap...samt en massa andra barn:)

Diesel var så duktig, han satt så fint å tittade på alla barn som for förbi... hehe eller ja ibland jagade han dom men ändå! :D
Vi hejjade även på Anna, u go girl!:) Men sen gick vi hem för det blev så jääävla kallt *brrrr* 
Å när vi kom hem la sig Diesel och Roxy å mös i soffan, sötnosarna! <3 


I helgen ska vi åka å bo i Lallas stuga, de ska bli mys..
Synd bara att man inte e så pepp på de just nu, hostig å snuvig fortfarande:(
Men men vi får väl se hur det går.
Skoter, vänner å fest!:)
Hörde av Peppe på lunchen att han hade pratat med Rulle som sa att inte Simutta skulle me?? Hmm vi får väl se..
Annars får de väl bli jag å grabsen då haha! :D
Ne nu ska jag ta ett bad å vänta på att Björn kommer så vi ska göra tacopajer heheh *mumma*

KramKram
L*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0