Dags för lite uppdatering igen*

Diesel blir bara större å större och sötare för varje dag som går 
Biter och sliter i allt, som en liten valp ska:)

Förra helgen kom Björn på fredan, han och Peppe åkte skoter på lördag och sen festade vi till på kvällen...Riktigt mysigt....

På söndan var det också tänkt att dom skulle åka skoter men då ringe Mats å frågade Peppe om dom skulle åka å kolla på bilen som dom hade hittat i Bollnäs. Så jag å Björn blev själva, vilket inte gjorde mig nått för jag låg rätt död i soffan haha! Men efter att ha legat i soffan ett bra tag tog vi oss i kragen och började fixa med garderoben...hehe eller ja Björn gjorde, jag tittade på ;p
 Byggare Björn fick visa sina tallanger :)
  Men telefonen var ett måste, här pratar han med tjejen Anna-Karin, tror att dom saknar varann lite;)
  Här står han och filurar som vanligt hehe...Dags för sågning
  Men så fint höll han de inte: )
 Och självklart så ville lille Diesel hjälpa till....
 "snickarbrallerna" på åsså började vi om på månda morgon, här sågas den gamla listen bort.
Å fint blev de!!:)
Björn blev kvar hos oss till tisdag, då skjutsade vi hem han efter att Peppe hade slutat...
Vi hade så mysigt så, gick å käka på Via Grande å sen gick vi på bio.
Men bion hade ju kunna varit lite bättre, den sög juh!!!!

INTE värd att se!!

Min onsdag började inte så bra, jag skulle upp å jobba klockan 8 men man vill ju ha lite tid på sig så senast 7 skulle jag kliva upp...de slutade me att de blev kvart över å då klädde jag på mig å sen tog jag ut Diesel.. När vi kom in sen var han jätte glad, han hoppa å busade..Lite bråttom som jag hade så tänkte jag att han skulle få väcka Peppe:)
Ja, jag lyfte upp han i sängen och försökte visa han vart peppe va, men han fattade inte riktigt så han började busa ännu mer i stället..
Han hoppade å precis när jag kollade upp så kom han ner.  Och med min otur så rev han mig rätt i ögat... å faaan va ont de gjorde måste jag säga..!
Skrek rätt ut å fråga peppe va jag skulle göra så de sluta med att jag satt med en blöt handduk på ögat å de bara rann ju tårar..
Peppe tyckte att jag skulle gå till doktorn men jag sa att jag va tvungen å gå på jobbet.. För min enda tanke var ju att jag inte kunde lämna den som var tidig själv med frukosten! Så jag åkte med Peppe till jobbet å de bara rann ju tårar, jag kom iaf in på dagis åsså tittar Yvonne på mig och säger, Men SHIT vad har du gjort, eftersom att de va lite svullet efter alla tårar så såg hon ju de. Så jag berättade hur de hade gått till :D
Hon skickade iaf mig direkt till HC och sa att det löser sig på jobbet...
Så nu sitter jag här med en jävla pirat lapp på ögat å ser typ ingenting...haha ja så de kan gå:D


Och inte nog med de, nu har man blivit sjuk också, feber å allt!
Men men nu kommer Björn snart så jag ska ta med mig lille Diesel och möta upp han!
Puss*


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0