...Fredag...

Detta var ingen rolig dag, klev upp runt 10 å började med att äta frukost och göra mig i ordning.. Sen var jag och Lalla tvungen att åka med Diesel till Peppe och med taxarna till mamma å sen till farmor Bodin för att hämta lite saker.
Klockan närmade sig halv 2 så vi satte oss i bilen och åkte upp till kyrkan.
De va så himla jobbigt, jag mådde sååå dåligt efteråt. Men vi stannade ju såklart på fikat å pratade lite med Gunilla och Erling å bara va, men ja mådde så dåligt att jag knappt fick i mig halva smörgåstårtan. Jag hade så ont i huvudet och mådde jätte illa så efter en stund var vi tvungen att åka hem. Jag tog mig en huvudvärkstablett och gick och la mig på en gång å somnade direkt! De va så sjukt jobbigt uppe i kyrkan, men samtidigt så hade dom gjort så himla fint! :'(



Tålig var Du intill slutet
Hoppet höll Du alltid kvar
Vi skall alltid minnas hur god Du var

Vid vintervindars susning Du somnade stilla
Nu sjukdom och oro ej mer gör Dig illa
Skön är vilan som hembygden ger
Skönt är att veta Du lider ej mer

Vila i fred Peter! :'(

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0