Lite Update:)

Jag är inte så duktigt på att skriva här känner jag hehe, men rätt som det är så dyker det ju upp en blogg...som nu:)
I helgen åkte jag, Sussi, Anna, Emil, Julia, Cujjen och Diesel till Berge å  det var sååå mysigt!
Efter att ha lagat en gryta som vi skulle ha med oss, handlat lite mumma på systemet och lite spel å sånt så for vi på Ica för att handla det sista inför helgen...sen bar det iväg till stugan...
Vi hade så himla mysigt med spel, levande ljus och den öppna brasan...och lite vin å Tequila Rose på de;)
På lördan var det tänkt att vi skulle ta en skotertur men när vi tittade ut så va varken jag eller Julia så sugen på de hehe. Men Sören och Emil tog en sväng, medans jag, Sussi, Anna, Julia, Cujo och Diesel var kvar i stugan, efter att ha suttit framför brasan och spelat några spel så kände vi att vi var tvungna att få lite luft:) Så då gick vi ut med alla kids å dogs och gjorde en snölykta, haha eller ja jag gjorde...och kolla vad fint det lyste!! :D
 
Senare på kvällen åt vi tacos och pimplade lite vin, haha jag å Sussi alltså inte kidsen: )
Vi pratade, skrattade, spelade spel och hade huuur trevligt som helst!!!
Klockan bara tickade iväg, vi spelade "med andra ord" å de va riktigt kul faktiskt..haha eller så var det vi som gjorde de kul! :)
På söndan var det kanon väder, men took kallt! Jag tror att de va typ -17 grader eller nå sånt *brrrr*
Men solen sken å de va super fint, så vi tog skotrarna och for till Sörens kojja uppe på fjället eller vad man nu ska kalla det:)
Tack för en toppen helg!!! <3

Idag har jag jobbat på skansens förskola för första gången och det gick riktigt bra faktiskt:) Ska vara där i morgon också...

Med Diesel går det bara bra, han växer så det knakar:)

Ne nu ska jag äte lite mat och sen ska vi ta en prommis!

Puss å Kram


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0