Resten av helgen*

Idag mådde jag lite bättre så jag Peppe å dogsen for in till Östersund för att Peppe skulle köpa en telefon.
Hehe å samtidigt hittade jag en kamera åsså köpte vi en teve till pappa:)
Men tyvärr ingen fon till mannen så vi fick stanna till söndag och då hittade han en:)
När vi ändå va i Östersund passade vi på att kolla vad som hände på stan, träffade Tessan å Jocke och familjen Vareberg å lite sånt:)

Typ som att träffa en knall Björn:)
När vi va å kolla på dom som åkte skidor och skoter på österäng, hehe de va väl inte så mycket att se men...det är ju kul att de händer nått:)

hehe som sagt, inte så mycket att se...men kul att det händer nått:)

Sen for vi till familjen Vareberg där big sis fick gosa lite med Diesel och Puma fick leka:)


Och Ollebolle fick någon att spela buzz med, mig, Peppe å Jocke:)

Haha Peppe troll eller vadå? Å du Jocke, vi va lika dåliga båda två! ;)

På söndan kom Lalla hem till stan så vi åt middag med henne å då bestämde vi oss för att vara kvar och se på de vältalda ljusspelet, och de var det faktiskt värt:) 
 


Ne nu ska jag ta å laga lite mat...
De va allt för denna gång:)

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0