*Tårarna rinner*

Ida jobbade jag bara några timmar, sen har jag å Lalla varit ute me dogsen, fikat på verkstan å varit till Åre en sväng:)
Efter de lagade vi mumsig midda å tog lite vin till de och sen spelade vi + Peppe spel *mysigt*
Just nu ligger jag ensam här i soffan med Quattro, Peppe, Lalla, Sessan och Diesel tog en sväng till Kall för de va nått där som dom skulle leta efter å jag kände inte för att följa me:)

Nu är det snart fredag, skönt men ändå inte!

I morgon är det begravning, just nu känns de som att de inte är sant...man vill inte att det ska vara sant..  
Men i morgon kommer man verkligen inse att de är det, usch jag vill inte de! :'(
Jag läste precis ett minnesord från hans mamma, pappa och storebror, det bara rinner tårar ner för kinderna!
Vi har gått i samma skola från första klass-studenten, eller man skulle faktiskt kunna säga redan hos dagmamma gick vi tillsammans! Man vill inte att det ska vara sant...som Jessie å jag sa, inte "våran" lilla Peter!!! :'(
..........Jag vet inte vad jag ska säga..........


Jag tänker på dig Peter  :'(

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0