En vecka har gått...

Ja nu har lilla Diesel bott med oss i lite mer än en vecka, en vecka och 3 dagar om man ska vara exakt:)
Och det har gått riktigt bra faktiskt, han är helt underbar! <3

Vi har hunnit med ganska mycket på en vecka ändå, vi har åkt skoter, vi har lekt med Cujo åsså har vi varit barnvakt till Tim  Mine och även träffat några nära å kära:)
 
Just nu ligger han och sover här breve mig i soffan, men det får han inte göra länge till för vi ska på dagis och hämta Tim:) Jag tror han har saknar Cujo idag för har han varit jätte busig å så fort vi har kommit ut så har man bara sprungit runt runt runt :)
Men jag tror även att han längtar till  "moster" Tessan kommer hem, han vill ju träffa henne...Så nu får ni skynda er hit hörru big sis! ;)

Ne nu ska jag gå å kolla om lill Anna har kommit för snart är det dags att hämta Tim!
Men Puss & Kram på er från mig

//L*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0