*Längtar*

Har jobbat två dagar på fritids nu och ida va jag på lillvallen igen, fan vad jag trivs!
De va faktiskt riktigt kul å va på fritids, men nu ska jag vara ledig i några dagar å bara ta de lugnt. 


Om det går som det ska så kommer vi hämta en liten hundvalp den 19 Januari, alltså inte den här helgen men nästa helg!! En liten shetland sheepdog som troligtvis kommer att heta Diesel men det får vi väl se lite mer när han ha kommit hem, man måste ju se om han passar i det också!:) Men det ska bli riktigt kul att ha en egen liten vovsing som man kan ta hand om...En som liknar Ricky...!
image3
Här e den lille, visst är han söt??:)
Ne nu ska jag börja med middan
Puss&Kram

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0