15 Juni - Grattis Christer och Lina!!

Idag vaknade jag av att jag hörde lalla gratta Christer (eller ja vakna å vakna hehe)
men jag klev upp snabbt som attan iaf å halvsprang in till Christer och sa "jag må han leva" hur fort som helst.
Christers reaktion var: va, och Lalla började as garva!
Där kom jag instamlandes i Lallas nattlinne och gnuggade ögonen å såg allmänt risig ut, haha kan tänka mig att det såg lite roligt ut:)

Varför varför varför???
Varför jag?? :(
Nu är jag så sjukt jävla less på ryggen så det finns inte, finns ingen som kan förstå!!!


Idag har jag haft en skaplig dag om man räknar bort smärtan, jag å Lalla har myst lite runt om i stan.
Skönt å bara ta det lugnt, men det är inte ens kul att åka runt å kolla på saker när man har så ont som jag har haft idag...
Man vill/kan inget annat än att åka hem och lägga sig en stund, och det va precis vad jag gjorde :)
Sen vaknade jag av att jag hade en Peppeplupp på mig...hmm konstigt de där, hur det kan svänga så fort :) 
Men men de va ju bara bra för mig, så jag slapp en grinpelle hihi
 
Nu har vi iaf ätit en god middag, tagit en sväng med hundarna och nu ska vi äta tårta.
Sen blir det back to Järpen igen...suck

Grattis ännu en gång till Christer och Lina!!
Hoppas ni har haft en bra dag <3


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0