Hade det varit annorlunda?

Hur hade det sett ut om jag inte hade opererat mig?
Hur hade det sett ut om jag inte hade träffat Peppe?
Hade jag varit här då? I Järpen av alla ställen...ne knappast! :)
Många tankar dyker upp i skallen, mycket man inte kan få nått svar på.
Som vad händer sen??
Man blir ju knäpp bara man funderar på de.

Men jag är glad att jag träffade Peppe, att det blev vi två och inte han och Anna hahahaha...Tokigt det kan bli :) Det är sjukt att det snart är 3 år sen, fan vad tiden har gått fort!!  Känns som att det var igår vi sprang omkring vid barstugorna, guh vad jag saknar den tiden! 
 
Ryggen kan jag ju bara hoppas på att den blir bättre, och resten av mitt liv för den delen :)
Ne just nu vill jag bara långt långt bort ifrån Järpen!!!
Far far away :)

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0