Kattungar??

Ska det bli kattungar igen?? haha ja jag säger då det, nån som vill ha? :)
Jag förstår inte vad som har tagit åt mig men jag sitter nästan aldrig vid datan nu för tiden.
Det har varit mycket jobb, vilket jag tycker är helt underbart!!
Igår hade vi avslutning för storbarnen, grillning  och mys på Tossön! 
Så i måndags var det jag som stod i köket hela kvällen och gjorde 3 citron och lime kakor, hehe stolt! :) 

I helgen var vi i stugan och det var så jävla underbart,  I love it! 
Där slappnar man verkligen av och kan njuta av livet! 
 
Lite kort och gott om helgen:)
Diesel sitter på flotten och tittar vart taxarna är.
Olle och jag badade å njöt i solen, Peppe tog sig också ett dopp lite då å då:) 
Mitt ute på sjön, tyst och lugnt bara radion som spelar och vattnet som susar... Helt underbart!
Vattenmelon är ju ett måste!! 
Det var en riktigt mysig helg <3

Ne nu ska jag gå och städa klart i köket i väntan på att honey ska komma hem från deras fisketur, dom är bra söt!:) 

Puss å Kram

 

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0