Mys hos Emma

Japp i går va vi hos Emma och de va mys!
Men kvällen/natten slutade desto knasigare, det slutade med att vi efter mycket om och men tog minibussen in till stan sisådär 5 nånting. Jag va inte på nå bra humör kan jag ju säga, usch va arg jag va å vad jag frös...hmm fyllefrossa?? Ingen aning men kallt var det iaf :)

Idag har jag å Peppis kollat på ett nytt kylskåp, ett med kyl å frys i ett så man slipper rusa ner till källarn om man ska ha nått. Men vi hittade inget som dög åt oss:) 
Sen har vi väl inte gjort så mycket, vi käkade med Camilla, Loberg och mammalena och sen blev det ju såklart fotboll!!
Inte lika kul med resultatet då kanske 2-1 till Spanien, jävla skit! 
Men men på onsdag gäller det Sverige-Ryssland!
  
Ne nu kommer snart Camilla, Loberg, Johanna, Emma och Bejka med flera in till stan för dom ska på krogen eller vi kan ju hoppas att dom redan är inne så att dom hinner in nånting:) 
Ne vi ska nog ta å åka ner å säga hej en sväng och sen blir det natti natti så vi inte sover bort hela dan i morgon. 

Puss// L
 


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0