Veckan som varit...

Ja nu är det redan torsdag, jobba i morgon 6.30-16.30 sen så blir det antingen stugan eller the "bigcity"
Saknar våran bebis så jag vill åka till stugan, men vi får väl se lite hur det blir med Loberg och så.

En kort sumering av veckan i övrigt:
Jobb, jobb och åter jobb hehe, men jag har även hunnit med lite annat.
I tisdags tog Björn körkortet så grattis till han!!! :)
På onsdan kom Björn och Erik på besök, så efter jobbet skyndade jag mig hem och bakade en kaka som vi sedan for med på verkstan och fikade med Peppis, Christer, Loberg, pappa Bodin och farmor Bodin, de va mys.
Sen for vi upp med det lilla som var kvar till pappa och hans kamrater, och när vi ändå var där så tog vi nått skutt på studsmattan också:)
Sen blev det käk i Åre på The Black Sheep, Jag, Peppe, Björn, Erik och Loberg. Hel mysigt var det, god mat och dryck och  Björn va Chaffis;)
Kvällen slutade på 1300 spänn, sjukt juh!

Alltså jag kan inte släppa det, WHY??
Jag varken orkar eller vill bry mig men jag mår så dåligt av det.
Vad fan ska jag ta mig till??
Jag vill flytta

Nått positivt är ju iaf att Himmelen är blå, så jävla underbart!!
Kan det kanske vara såhär ett tag nu då?
Hoppas att det håller i sig i helgen iaf, då ska jag ligga på flotten med musik, jordgubbar och kanske nått dopp i det blå lite då och då:)

Ne nu ska jag kolla klart på fotbollen (Ryssland-Spanien)
i väntan på att babe ska komma hem.
Sen blir det väl natti natti om man ska upp 5 i morgon:)
Vill ha lite kärlek så jag tycker att han ska komma hem nu jag *tihi*


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0