Ådi - du kommer alltid finnas i våra minnen*


         *Vi tänker på dig*  Min surprise kaka jag gjorde till Peppe efter att han hade berättat...   Så när han kom hem från jobbet så stog denna på bordet...
Ådi och jag myser i sängen
Nu är du i katthimlen lillevän och där kommer du att få det riktigt bra! 
Synd bara att det skulle sluta redan och på detta vis.  
Det känns som att det var igår jag skällde på Peppe för att han släppte in dig i trappuppgången och sa att du va hans (ja det är ju en händelse för sig *skratt*) och när vi låg i sängen å myste, och den gången du smet ut när jag hade glömt fönstret öppet (fan va rädd jag va då, jag tror att det var typ dan innan du skulle bli hämtad och "lämna oss" eller nå sånt) men som tur va så gick det ju bra och vi fick tag på dig! :)  
Du var en riktigt go kissemiss, de må ja då säga
Och jag tror att Peppe saknar dig mer än vad han visar..eller jag vet... 

Ta hand om dig nu lillevän, vi tänker på dig <3


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0