Tankar och funderingar....

Varför ska man ha så många "vänner" egentligen?
Det är ju inte många som verkligen är "riktiga" vänner iaf, så varför inte ha kanske två, tre och verkligen ta hand om dem och visa att man verkligen bryr sig och tycker om dem?
Men jag tycker om så många människor så jag kan inte göra så, men varför inte? Man kan iof sig inte ha för många vänner och det är ju sant..
Men istället för att ena dan är jag med den och andra dan så är jag med den och sen är det nån ny och så fortsätter det så. Hur vet man då vem man kan lita på och inte?
Jag har nog inte så många som jag vet att jag verkligen kan lite på, det är nog en enda person (ne 2 förresten)
Men den ena av dom har jag tappat kontakten med, även om det börjar repa sig nu och det känns huuuuur skönt som helst!!
Jag har verkligen saknat dig i mitt liv. Det var ju du och jag och det skulle alltid vara så.
Iof sig så kan ingenting komma emellan oss, vi har alltid varandra där och det vet vi om...eller hur Anna? :)
Nu börjar vi om på nytt <3

Jag vet inte vad jag ska göra?
Johanna jag har en klump i magen och mår illa...Vad ska jag göra??
Skönt att prata med dig idag men ändå inte, du förstår nog?
Haha det där lät fel, men jag menar det du sa.

Blev inte direkt bättre av att jag gjorde en kullerbytta/stå på händer grej idag på jobbet och dunsade ryggen i golvet så det knakade till....gjorde riktigt ont och fick mig bara att må ännu mer illa...why why why
Jag vill och behöver sol, nuuuu!
Jävla pissväder.. haha nu var verkligen allt illa!! :)


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0