Vart tog solen vägen??

Nu är jag skapligt less på Järpen och detta väder, vill inte ha nå mer regn! 
Tur att solen tittar fram lite på dagarna iaf:)

Vet inte riktigt vad det är med mig, men jag är små less på allt och alla och stör mig på ingenting...?
Mest av allt så vill jag bara bort just nu, komma bort från denna håla...Varför är man kvar??? 
Men jag har ju de mesta här,  jag bor ju för fan i ett eget hus tillsammans med den jag älskar och våra underbara djur.
Jag jobbar och trivs som bara den och jag har mina vänner här, vad mer kan man begära?
Men jag mår inte bra, jag måste komma bort..
Ska bli så sjukt underbart å komma bort 1 månad till hösten, bara babe och jag!!! <3
Kanske är det bara de som behövs, vem vet?!?! :)


Ne nu ska jag gå å kolla hur det går med mina kakor, sen när babe kommer hem ska jag bara krypa ner i sängen med han å myyyysa!! Behvöver det nu känner jag
Det finns inget bättre än Kärlek!! <3

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0