Fortsättningen av helgen*

 
Lördagen började med att vi fick ta upp denna skönhet, eftersom att Pepplund å gänget hade kört fast den:)
 Simutta och jag gjorde oss i ordning för en skoter tur med grabsen.
 Diesel skulle åka med älsklingen men det gick inte så bra för då kunde inte peppe leka lika mycket som han ville,  så jsg fick ta lillen å sätta mig på kälken:D 
 Jag åkte bakom skogsmulle Sebban haha
 
Efter att ha åkt ett tag stannade vi å snacka lite grann, och Diesel fick springa å pinka lite:)
Rulle och Möller skulle burka på samma skoter...Å det gick ju som de gick.. :D
Men tillslut blev Diesel less och ville att vi skulle fara igen

 
Vid nästa stopp blev det korvgrillning och vätskekontroll:) Diesel och jag frös som galningar, satan vad kallt det var! Vi fick bädda ner han hos Björn *brrrrrr* 
Och även här skulle dom ut å latcha fast med pappis skoter haha, Peppe, Rulle och Sebban var det denna gång. Men resultatet blev som för Rulle och Möller, inge vidare med andra ord:D
 
Efter att ha kommit hem och fått upp värmen lite grann så blev alla hel sletna och somnade:D
Men efter att ha fått i oss lite käk och alkohol så piggnade vi alla till, men denna kväll var nog alla lite halv sletna tror jag:)
 
Fast under kvällensgång blev det lite ölspel, med andra ord och andra lekar:) 
Som att göra snöänglar i kallingar, hoppa ner från balkongen i kallingar, springa naken runt huset och posera naken...ja det räcker nog där:D 

Söndag

På söndan blev det ytterligare en skoter tur, å jag kan säga en sak....de va inge vidare å sitta på kälken idag, det sprutade snö så jag va fan som en isgubbe!:)
Men grabbarna tyckte nog att de va skoj, dom hoppade å latchade..det var ju hel mycket snö iaf.. 
Dock så var ju inte vädret på topp men men....
 
När vi kom tillbaka till Konäs Camping så lastade grabbarna skotrarna och Diesel tyckte att det var skönt att få springa av sig lite, han som sov hela tiden! 
Sen tog vi bilarna till stugan och packade ihop och började städa. Städningen var väl halv bra, men jag antar att det också är "tjejgöra" så jag fick ta tag i det!! 
Sen for vi:)
Hem till ett varmt bad, det var heelt underbart!  :)
Tack alla för en toppen helg<3
 
 

Komentarer
Postat av: Jessica Schön

Guuud så söt hunden är! Den kan inte vara gammal? :)

2008-03-04 @ 21:50:30
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0