Mys*

Ännu en lyckad helg med massa mys.
De va riktigt skönt å komma till stugan igen, längtar verkligen till påsk nu...lite lång ledigt med peppeplupp och alla nära å kära! Kusinvitamin kommer också upp så det ska bli riktigt kul<3

Vad gjorde vi hela helgen då? Jo vi spelade spel, kollade på sport, hälsade på mormor å morfar å deras "lilla" katt, skrattade, lekte i snön, åkte skoter och fiskade..men fiskelyckan va inte direkt på våran sida, kanske inte tålamodet heller då men:)

Som sagt nån fiskelycka hade vi inte och efter ett tag blev Diesel lite less :)

 
Massa kärlek till er mina goingar! <3

Nu ligger jag i mammalenas säng inne i Östersund, kom hit igår.
Å  bara en stund efter att jag hade kommit å peppe for så ringde Christer å sa att han skulle komma hem 23.40, han som nästan har varit borta i 6 veckor kom äntligen hem!! :)

Ne jag ska väl ta å gå ut med Diesel igen och Quattro å Sessan.
Senkommer Björn också eller om vi träffas på stan, de märks väl:)
Byebye*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0