Tummen upp*

Ja det blev faktiskt en riktigt lyckad helgen, skoter, vänner, alkohol, spel, mat å slapphet, kan det bli bättre eller? :)

Vi åkte upp till Konäs där Peppes mamma har sin stuga på fredag kväll, runt 8 nångång var vi väl framme.
Det packades upp och jag gjorde i ordning mina pajer å stoppade in dom i ugnen, tacopaj....mmm smaskens:)
Grabbarna körde bort bilarna till Konäs Camping som ligger en liten bit ifrån stugan, men efter ett tag kom dom brummandes på skotrarna:)
Det tändes en brasa och en massa ljus, myspys blev det!

Sen kom alkoholen fram och efter middagen blev det spel.
Så jävla kul de va, fy fan va vi skratta!! :)
 Alltså det går nog inte beskriva hur kul de va!:)
 Här ska Möller försöka förklara
 Å även Rull'n försöker sig på ett ord:D
 Haha och Svempa: hon som tappar dojjerna, å Möller direkt: Askungen! :D
 Möller på sin älsklingsplats, i tältstolen med en bärs i handen och framför brasan! :)
 Simona å Svempa, dom sletna människorna gick ju å la sig halv tidigt dom
  Medans jag å grabbarna va vaken såklart!! :)  det blev fyllekäk, Diesel vaknade till liv och ville vara med, och självklart så blev det ju kaffekääsk! Kul verkade vi ha iaf:D
 Haha jag å Sebban försökte va snygga:D
 Men tillslut så blev det nattinatt för oss också å de tyckte Diesel va skönt för han va heeel trött:) 

Ne nu ska jag sussa lite, kommer mer om helgen i morgon
Sov gott*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0