Vart tog veckan vägen?


Det har gått så sjukt fort, de är liksom freda igen.
Ny helg, nya äventyr:)
Ikväll åker vi till paradiset, mamma, pappa, Peppeplupp, Diesel, katterna och jag ska till stugan...min stuga:)
Det kommer bli massa mys, hoppas bara vädret är som nu!

Diesel kommer springa lös hela helgen, han kommer älska de! 

  
Igår kollade jag bilder på den gamla datan, och shit vilka minnen som dök upp...
Vad mycket tokigt, roligt, busigt, pinsamt och dumt man har gjort egentligen :D

Ja, vad skulle man göra utan alla minnen?!? :)
Men jag kom även å tänka på allt som jag saknar...


Som den här tjejen...Jessie och jag!
Vi var som systrar.
Vi var lika som bär, det gick inte att sära på oss!
Vi var som gjorda för varandra.

Men nånting har hänt,
allt känns så spänt?
Som att allt är borta med vinden,
jag torkar tårarna från kinden.

Jag saknar dig min kära,
varför blev det såhära?
Finns de ens nått svar,
eller finns det bara minnen kvar?


En sak är iaf säker:
Ett hjärta kan slå ett hjärta kan brista,
en vän kan man få en vän kan man mista.
Men i mitt hjärta är du gömd
för en vän som du blir aldrig glömd.

I miss u girlie! <3



Jag saknar även Tarryn, min älskade Tarryn!!
Jag är så sjukt glad att jag träffade dig<3



Å Ricky, min underbara hund, the king of the paradise!
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig!!:'(
Hoppas du sover sött min vän<3

Ne nu ska jag gå å packa, duscha och ta en promenad med Diesel.
Sen far vi:D
Puss // L*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0