Dags för några rader kanske?? :)

Det har varit mycket jobb på sista tiden och på kvällarna har jag umgåtts med vännerna.
Man är ju helt slut så nå mycket mer orkar man inte med.

Efter jobbet idag började jag storstäda toaletten och sen hallen, köket och teverummet, 
peppe kom också hem och hjälpte till.
Det var faktiskt lite mysigt att vi hjälptes åt, de händer inte allt för ofta:)  
Men dess värre så tar jag mig inte ens upp ur soffan, smärta är bara förnamnet!!!
Jag tänkte på det igår när jag hade så ont, de går verkligen inte förklara hur det är... jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska ta mig till...

Vad händer annars i mitt liv just nu? Jadu...jag och Camilla har börjat umgås mer och mer och jag tycker att det är riktigt kul, mysiga film och spelkvällar och sen har vi varit ut på Tossön med dogsen två dagar den här veckan.
Igår va även Johanna, Simona och lill willma med och vi spelade kubb, riktigt mysigt.



I fredags stängde jag på jobbet och på hemvägen hörde jag ett fnissande ljud inne hos Johanna så jag var ju tvungen att kika in. Där höll dom på att göra sig i ordning för fullt inför deras Norge trip. Jag satte mig på golvet och bara tittade för att jag var så sjuukt trött. Det slutade med att jag fick sminka Eva-Marie och sen åkte jag med dom hem. När jag satt där och såg dom göra sig i ordning och dricka sprit så var min enda tanke VIN, i kväll ska jag dricka vin! Och de blev det, jag och Camilla drog upp till Åre å kikade på hockeyn. Haha eller ja vi skulle se hockeyn men såg väl typ dom 5 sista minuterna kanske:)
Det slutade iaf med efterfest hemma hos Camilla, myspys.
Sen på lördag va vi chaffis till balenfolket plus att vi va barnvakt till världens bästa ungar<3


Ne nu kom Peppe och Loberg hem så nu ska jag vara lite social innan det blir sängen.
Så jag säger natti natti från mig



Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0