Flytta?

Ja jag vill nog de, vill inte bo kvar här längre.
Men vart ska man flytta?
Umeå är faktiskt en riktigt mysig stad, jag skulle nog trivas där *I love it* 
Fast kommer jag  få med mig älsklingen dit, skulle inte tro det? Men då andra sidan, kommer jag nånsin få med mig han nånstans bortanför Järpen/Jämtland? Tveksamt :)
Att flytta utomlands skulle verkligen inte sitta fel de heller, de skulle vara riktigt nice!
Inte lätt inte...

Helgen i Umeå blev riktigt lyckad :)
Vi kom ju iväg tillslut på torsdag kväll och Diesel somnade direkt i bilen *sötnosen våran*

På vägen upp såg vi nog sammanlagt över 20 djur, helt sjukt!
En av dom var en påkörd älg, så jävla vidrigt!!
Jag tyckte så himla synd om den!!
Den bara låg där mitt i vägen och led, det var blod och pälstussar lite här och där och den hade ett sår på halsen usch usch...stackarn....

Men när vi väl kom fram så möttes vi av Puma och Jocke, klockan var väl kanske 1 nånting på natten och tessan låg såklart och sov eftersom att hon skulle upp och jobba. 
Men sen visste hon inte att vi skulle komma på torsdan utan hon trodde att vi skulle komma fredan:)
Så jag la upp Diesel i sängen och han pussade å slickade henne i ansiktet men hon rörde inte en fena.
Men tillslut så hoppade puma också upp och dom började busa på henne och då rörde hon lite på sig och muttrade: vad håller ni på med??
så jag svarar heeej och skratta såklart, då säger hon: men ååh gååå!
Haha vi höll ju på å dö!
Så jag sa: men vi kom ju nyss!
Då vaknade hon till och tittade upp och såg att det var vi så då började hon också skratta! :D


Under helgens gång blev det mycket spelande,mys,filmkik och bakande:)
En toppen helg helt enkelt!

Men jag vet inte vad det var med mig, jag tog inga bilder alls nästan.
Jag va så upptagen så jag glömde nog bort de helt enkelt:)
Självklart så va vi ju på stan och shoppade å mös i solen, grabbarna tyckte nog iof sig inte att det var lika mysigt som jag och Tessan gjorde men men :)

Efter en mumsig söndags frukost med nybakat bröd så tog jag och Tessan en sväng till Strömpilen och kikade lite i affärerna.

Tack Tessan, Jocke och puma för en toppen helg<3

Ja dom här två dom är som gjorda för varandra, våra små älsklingar!
Diesel om nån hade de bra

Ne nu tror jag att älsklingen kom hem, ska se om vi ska spela nått spel kanske.
Jag måste bara köpa de som Tessan och Jocke hade, speciellt de som jag och Jocke diskuterade så mycket på haha


Komentarer
Postat av: Storebror

Det är rätt! Umeå är en fin stad, dessutom bor den fina delan av släkten där =) Men det ligger ju helt åt helvete fel i landet!!! Kan inte båda familjerna Eriksson trycka in sig i en etta i Månkarbo då??

2008-05-06 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0