Trött och sjuk...?

Vill verkligen inte bli sjuk nu, men jobbar man som jag så ligger man väl kanske i riskzonen hela tiden så det skulle inte förvåna mig:)

Vad ska man göra i helgen då?
Funderar på om man ska åka till stugan så Diesel får springa ut och in som han vill, det ska ju bli bra väder också tydligen? Men som det känns nu så lär jag ju bli sängliggandes :(

Förra helgen blev ju faktiskt lyckad.
På lördan följde jag och Peppe med Svempa och hämtade hans lilla vovsing i Mörsil, riktigt söt är hon faktiskt...

Det här är på hemvägen, här är hon 7 veckor och 6 dagar :)
Direkt ifrån Mörsil så åkte vi till Åre och hämtade Simutta och hon blev ju kär direkt hihi, vilket inte är så konstigt heller med tanke på hur söööt hon är!
Efter att ha hämtat Simona i Åre så åkte vi till Vålådalen för att hämta lite skålar å koppel och sånt.
Hehe ja det slutade med att vi blev kvar på middag, och det va så himla gott!
Blev ju även några glas vin och lite päronlikör :)
Runt halv tio åkte vi hem till Svempa och Simutta, vi tänkte att vi lika gärna kunde fortsätta med vårat drickande.
Och efter ett tag kom även Johanna, Hanna, Fredrik och Robin och vi sjöng singstar å bara hade allmänt trevligt, kvällen slutade med att vi hamnade på Eagels:D
En riktigt lyckad kväll faktiskt!



Ne nu ska jag gå å sussa, är ledig i morgon och det ska bli så skööööönt faktiskt! 
Idag fyller Puma 3 år och Jocke tog C körkoret så Grattis till dom! :)
Nu ska jag ta å krypa ner hos honey
Natti natti*


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0