Valborg...bättre sent än aldrig:)

Jag började min dag på jobbet, där vi hade vår egna lilla brasa.
Så mysigt så, kul att skansen och myltan va me...Men vi fick ju även annat besök och jag tror att kissen va mest intresserad:)


Efter en dag på jobbet blev det grillning på balkongen med Johanna å Robin
och sen kom Hanna, Fredrik och deras två polare från Sthlm, Emma och Frida.
Ja lite senare på kvällen kom även Snärtan, Möller och hans brutta,
Det blev mycket prat, singstar och dricka.
Runt 11 halv 12 fick nån en konstig idé att gå upp till brasan...?
Lite tur hade vi för den "brann" faktiskt fortfarande, men vi gick ganska fort. :)
På hem vägen hittade Robin nån slags vagn eller vad man nu ska kalla det och började leka korvgubbe, eller ska jag säga ölgubbe? ;)
Det blev en rätt så tidig kväll för mig och honey, va rätt sliten efter jobbet så de va faktiskt rätt skönt...kanske inte bara va jobbet man va sliten av men men??? :)

Ne nu ska jag sussa, jobb i morgon *Trötter*
Natti Natti


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0