Härligt

Just nu ligger vi i våran stuga och myser nere i Åsarna, eller ja bortan för Åsarna. Peppe sover iof sig och de gör alla de andra också. :) Klockan närmar sig 4 och jag har inte sovit en blund, jag bara hostar å hostar och det gör sååå ont i halsen! Vi åkte hit idag efter en shopping runda i stan så runt 5 va vi här. Peppe provade antennen på "vårat" hus och de funkade perfekt så nu har vi också kanaler Hehe. :) Sen har vi bara myst framför teven, druckit årets första glögg och spelat lite spel, haft det lugnt och skönt med andra ord. Diesel mår som en kung, man riktigt ser hur lycklig och hur skönt han tycker det är. Katterna är ute lite och sen går dom in och lägger sig, just nu ligger Roxy på Peppes mage och Nikita ligger mitt framför brasan. Jag fattar inte hur hon kan ligga där, alltså fatta hur varmt det är! Ne nu måste jag försöka sova, natti natti //Sjuklingen


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0