Äntligen helg

Jag är fortfarande sjuk och har varit hemma hela veckan, det är sååå tråkigt! 
Nu är jag verkligen less på att vara hemma, det är inte så kul som alla tror. Speciellt inte om alla andra jobbar, man är såå ensam:)
Men men igår kände jag mig någorlunda pigg och började riva ut allt ur våran "rotskrubb" (som ska vara en städskrubb:) 
Jag rev iaf ut allt och började måla vitt, jag målade lite grann sen var jag tvungen å sätta mig, sen upp igen och dra några pensel drag men sen var det bara å sätta sig igen och så höll jag på tills jag var klar! Men jag är sååå nöjd! :)
 

Det blir stugan ihelgen, jag skulle ha varit me och fira Emma men jag orkar inte de...Sorry Emma...vi får ta det när jag har blivit frisk:)
Vi åker så fort Peppe har slutat och det ska bli huuur skönt som helst.
Hehe plus att Pappa och mamma tankar bilen och bjuder på middag så kan det bli bättre?! ;P
Ne nu ska jag gå och packa klart så det bara är och fara när älsklingen kommer hem.

Längtar faktiskt efter vårat nya kylskåp!! :)


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0