Lediga dagar

Nu har jag varit ledig i 2 dagar och jag tror att jag har behövt de, även om jag inte vill för det är såå tråkigt att vara hemma.
Man bara är, det finns ju ingenting å göra, eller jo städa och det har jag gjort också men annars så gör man inget.
Jag går med Diesel, kanske är å handlar och sen lagar jag mat, men vad är det för liv liksom? :) 
Fast jag känner i ryggen att det har varit bra å vara hemma och ta det lugnt för den är verkligen inte bra. 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, orkar inte mycket mer. Snart är det 3 år sedan operationen, borde det inte vara bra nu? 
Får vänta och se om man ser nått på röntgenbilderna..

Till helgen vet jag inte vad som händer, det beror lite på Peppe, om han ska spela match på fredag eller inte.
Om det inte blir match så åker vi nog till stugan, skönt å bara komma bort lite.
Sen har ju djuren det mycke bättre där.

Lite bilder från helgen som va
Kärlek


Ne nu ska jag gå och handla, laga mat och gå ut med Diesel


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0