Rastlös

Varför ska man vara sjuk, det är väl bra onödigt? Det finns ingenting å göra, man blir ju helt knäpp!
I måndags proppade jag iof sig i mig lite piller, host medicin och näsdroppar så att jag skulle orka fira Emma.
Jag kände mig faktiskt riktigt pigg och tänkte " Yes nu vänder det, nu blir jag frisk"
Men lite senare på kvällen insåg jag att det bara va pillren och de som gjorde susen för sen kom de tunga huvet, hostan och snoret tillbaka *suck*
Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska gå ut med Diesel, men fryser av bara tanken.
Jag skulle ha varit på jobbet och hämtat mina vinterskor också, men vart är orken?!
Igår gick jag på coop och köpte mjölk och sen var jag helt slut.

I söndags när vi kom hem frågade Christer om vi ville äta med han och sen gå på den nya bond filmen. 
Vi träffade även Loberg och han blev också sugen, sen frågade vi Mats och Sussi och dom blev också me så de va riktigt mysigt. Det blev till å slänga i sig maten och sen rusa ner till bion, det var ganska fullt men vi hann:)
Filmen va väl sådär ändå..ska väl kanske inte säga för mycket om folk inte har sett den...


Men jag blir  glad när jag tittar ut och ser att det snöar, I love it! 

Rickys ros <3 


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0