Borta match

Idag hade Peppe sin första borta match, det är så kul att du har börjat spela igen!  
Jag tänkte först att jag skulle ha följt med och kolla där när Peppe frågade om jag ville, men så tänkte jag efter och det kändes lite tragiskt att åka till Bräcke haha.
Så jag blev hemma och mös istället, jag tände en brasa och lite ljus och bara mojsade.
Runt halv tio skriver Sussi till mig på msn och tillslut säger hon, men ska du inte komma hit på ett glas vin då?
Så jag hoppade in i duschen och gick dit:)
På vägen kom det en lös hund och va helt störd i huvet, jag skrek och stampade i backen...det var lite skumt...
Men det var himla mysigt att träffa Mats och Sussi, vi drack ett glas vin och pratade lite...Det var på tiden gumman, eller vad säger du? :)
 
Ne nu har Peppe kommit hem så jag ska mysa och vara lite social med han!

Sleep tight


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0