20 Oktober - 3 år <3


Idag har vi varit tillsammans i 3 år, vart tar tiden vägen?
(Haha Tessan, läs detta)

Peppe började dagen med att kliva upp i sista sekund...som vanligt...han rusade ut till bilen och brummade bort till jobbet, jag klev upp och gick till sjukgymnasten och sen gick jag 5:an med Diesel.
Efter en härlig prommis i skogen tände jag en brasa och började städa lite smått.
Runt 4 tiden tog jag en till promenad med Diesel, gick och handlade lite och sen hoppade jag in i duschen.
Peppe kommer hem från jobbet, han beställer hem pizza och far på träning... haha ja det är våran 3 års dag det..
Jag satt hemma och mös för mig själv i soffan med en brasa och tända ljus, men det var rätt mysigt de också:)
Håller med dig sis, jag hade inte heller några förväntningar :D
 
Ne nu kommer Peppe och Diesel hem snart så jag ska plocka fram lite mysfika


Komentarer
Postat av: Syster yster

Ahahaha!!! Tur att det är fler!!! :D Jocke är typ den mest oromantiska människa i hela ärlden! Jag har verkligen aldrig träffat nåt som slår honom i de...lite trist...eftersom jag är motsatsen =( Puss gumman!

2008-10-21 @ 17:10:59
URL: http://mittlivsomtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0