Jag och hockey

ja det är nått som kanske inte går så bra ihop! :)
Igår var vi och kollade på Järpen-Nälden och då insåg jag att jag aldrig skulle kunna spela, jag blir så förbannad:)
Det värsta är att det känns som att man sitter där själv och att dom på isen inte hör haha!

När klockan var 11 idag så hade jag varit till sjukgymnasten, gått 5:an med Diesel, hälsat på pappa, ringt jobbet och sjukhuset i Östersund plus att jag hälsade på en sväng på jobbet. 
Så det blev en lugn eftermiddag med andra ord, frukost framför brasan och teven (inte för att det finns så mycket att titta på men:) 
Jag tog en sväng till med Diesel istället och sen kom Peppe hem, inte för att han va hemma så länge men :)
Han for och fixade med bilen så jag tog och bakade lite.
Ne nu ska jag ta å krypa ner,
det är en dag i morgon också...Fredag redan....Det är helt sjukt, jag hinner inte med.
På måndag har det varit du och jag i 3 år älskling så grattis till oss :)
 

Natti Natti


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0