Surprise :)

Igår hjälpte jag Peppe att byta däck på forden, haha ja tro det eller ej! 
Sen åkte vi hem, kollade på Betty och desperate housewives och när det var slut tog Peppe ut Diesel och fixade lite.
Jag tänkte väl inte på att han var borta en stund.
Men sen kommer han tillbaka med 2 glas vin och säger att jag ska gå ner i garaget, 
när jag kommer ner ser tända ljus i badrummet.
Han hade tänt massa ljus och badkaret var fullt med vatten och skum!
Där satt vi och pratade å drack vin ett bra tag, sååå mysigt! <3
Snacka om att bli överraskad, jag fattade ingenting! :D


Idag har jag inte gjort så mycket.
Jag klev upp klockan 9, gick 5:an med Diesel, åt lite frukost, kollat på teve, eldat lite och nu ska jag snart iväg å jobba en liten stund. 
Jag har iof sig inte kunnat göra så mycket heller, det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
Att skriva detta inlägg har tagit över 2 och en halv timme om inte mer, jag kan varken sitta, stå eller ligga. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra...får panik...Hoppas det släpper tills jag ska jobba iaf!
Ne nu måste jag röra på mig igen, det här går inte :( 
 


Komentarer
Postat av: Tessan

Mohahahaha!! Satt där å pratade!!!!??+ Don't believe, don't believe!!!! =D Puss

2008-10-22 @ 19:28:40
URL: http://mittlivsomtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0