Allt är inte guld som glimmar

Ibland undrar jag "kommer ryggen nånsin att bli bra igen?"
Igår var jag till sjukgymnasten på koll.
Hon tittade verkligen allt, hon tryckte, böjde och vred mig hit och dit så smärta var bara förnamnet.
Jag fick ett inlägg till mina inne och ute skor som jag ska pröva, får se om det hjälper benet/ryggen.
Det var väldigt skönt att få prata med henne och få höra vad hon hade att säga om saken...men samtidigt väldigt jobbigt..
Nästa vecka ska jag dit igen och då får jag se vad som händer, känns bara väldigt tungt just nu!
Det har snart gått 3 år sedan operationen och det känns som att nånting borde hända snart.
Kanske är det nu det börjar, mitt nya liv med en pigg och frisk rygg??
Det märks nästa vecka om det kanske finns någon lösning

//L


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0