Dags att ta tag i bloggandet kanske :)

Det har gått nästan 2 månader sen jag skrev sist, herregud vad tiden går fort!!
Jag måste nog skärpa mig lite och bli bättre på att skriva av mig:) 
Under dom här 2 månaderna har det hänt en hel del så ska jag skriva om allt det + lägga upp bilder så kommer jag få sitta här hur länge som helst så jag ska försöka göra det lite kort :)

* Lina fyllde 20 den 15 Juni så den 13 Juni blev det kalas på Eagles, hur kul som helst!!

Lite förberedelser kvällen innan :)


* Mats och Sussi hälsade på oss i stugan veckan efter midsommar, vädret var kanon och vi hade hur mysigt som helst! I slutet av veckan kom även Loberg, Lina, Lalander å Björn och hälsade på,  vi solade, badade, fiskade och spelade spel. Jag och Lina tog en tur med kanadensaren och hade verkligen hur kul som helst!!

 Haha Björn drog värdens vurpa med gräsklipparn så det bara flög flaskor överallt! :)


* Vi har varit mycket i stugan och träffat både storebror (Torkel) och hans barn och stora syster (Erika) och hennes barn, dom är för goa!! Vädret har faktiskt varit riktigt bra under våran semester, vi hade tur :)


* Vi har åkt mycket båt och solat å badat lite här hemma på nån ö också men som jag inte kommer ihåg vad den heter :)


* Holmtångsrocken i Krok får man inte glömma, förutom knotten å myggen så var det super nice.
 

* I Juli hade Eagles sommarfesten så då var vi självklart där, trevligt trevligt!!


* Anna fyllde 21 den 21a Juli så då hade vi mysmiddag i Manges lägenhet fast utan Mange och bara massa brudar. :) Det spelades spel och pratades hela kvällen lång, myyyysigt!!!

Tyvärr är de här dom enda bilderna jag har från Annas kväll och dom har jag tagit från Simona :)

* Jobbat lite

* Och sen självklart Fäviken. Inte lika tur med vädret men hur kul som helst, det blir vad man gör det till :)
Träffade massa roligt folk.  Jessie my darling, riktigt kul att träffa dig!!!! 
Sen blev det massa öl spel i förtältet och sen sprang man runt och hälsade på lite här och där å sen in på området och dansa och sjöng, helt underbart!! 
 

* Stråket självklart, även de va riktigt trevligt. Med rätt folk kan det bara bli bra!
(Har inga bilder än)

I onsdags drog fotbollen igång igen och nu har vi fått nya tröjor till dom små liven så nu är det bara att ta nya tag!! :)

Ja det var lite smått & gott från min sommar, Jag har så sjukt mycket bilder men så sjukt lite tid så vill du se fler bilder, klicka på länkarna nedanför :)
http://www.facebook.com/album.php?aid=104846&id=580432342
http://www.facebook.com/album.php?aid=104846&id=580432342#/album.php?aid=105038&id=580432342

Ne nu måste jag packa för vi ska fara till stugan igen.
Vi ska ta med oss syrrans hund Puma, Diesel, katterna, Anna åsså jag å Peppe, det är nämligen fiske tävling och tipspromenad där i morgon så då måste man ju dit och sponsra byn lite. :)
Sen har ju jag och Anna planer på att vinna fruktkorgen haha!
Hoppas vädret håller i sig bara så vi kan sola, bada, dricka en bacardi eller två och äta jordgubbar på flotten!! Inga måsten bara njuta ♥

Ha en bra helg och njut av det underbara vädret...som jag hoppas på :)


Komentarer
Postat av: Jessie din darling

Det var riiiktigt kul att träffa dig med stumpan!

Dåliga som vi är (bor ju knappt 1mil ifrån varandra)så får vi nog försöka lösa det här med att träffas lite oftare :p

Många kramar!

2009-08-21 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0