Myshelg

Ja den här helgen har varit riktigt mysig även fast vi inte har gjort så mycket, men man behöver ju inte alltid göra nått heller :)
I fredags kväll var vi till Tossön så Diesel  fick leka med sin älskade frisbee :)
Sen tog vi bilen och for en sväng, vi somnade rätt tidigt.
Upp ganska tidigt på lördan och åkte till Ånn för att titta på bonka, rätt kul faktiskt.
Direkt därifrån (fick byta om i bilen) och på bröllop, ganska stor skillnad...Bonka & bröllop liksom... Men det funkade de me :) 


Det var ett jätte fint bröllop, dom var så fina!
När dom kom ut kastade vi alla frön på dom, därav minerna :)
Sen bjöd dom på skumpa och ett smakprov av tårtan, super gulligt!!
Igår for vi till Mörsil en sväng för att kolla om dom hade tagit  fram några agility saker men där har dom nog lagt ner :)
Vi for till Åre istället och hälsade på familjen Loberg, när vi kom hem gymmade Peppe och jag simmade.
 En härlig helg

Idag har jag städat köket och vardagsrummet, resten får bli i morgon.

Jag var till och med ut i våra rosenbuskar och plockade två som jag la i en liten skål, super fint blev det :) 

Ikväll hade vi träning med tjejerna och efter den kollade jag och Anna på damlagsmatch, faaan vad sugen man blir!!!!  :)
Sjukgymnasten och sen städa som sagt i morgon, sen blir det bad och mys med Lina ♥  
På onsdag blir det jobb och sen träning med tjejerna igen, torsdag sjukgymnasten och sen ska vi ha Tim (och kanske William) från torsdag till söndag kväll/natt..
Fredag blir det först jobb, sen match med tjejerna och sen åker vi till stugan!!

Ne nu ska jag krypa ner och sussa
Natti Natti

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0