Lite kort

Det gick ju inte alls så bra med min uppdatering, jag förstår inte vad jag gör på dagarna men jag verkar aldrig ha tid att sätta mig ner och skriva några rader iaf :)

Förr förra helgen i stugan blev riktigt lyckad, vi solade, badade både i sjön och i tunnan och gick tipspromenade.
Det blev dock ingen vinst på tipspromenaden men Ebba vann stövelkastningen!!! :) 
Ja Rulle och Ebba kom på lördan, vi gick tipspromenaden, spelade spel och badade tunna, jätte mysigt!!
Tråkigt bara att jag glömde ta bilder...men men....

I måndags var jag till frissan och klippte å färgade håret, det blev mörkbrunt med röda slingor...röda slingor!!!! :)
 haha inte den bästa bilden kanske,  får ta en bättre när jag får tid..
På kvällen hade vi fotbollsträning, snacka om att man är sugen!!!

Tisdag-  var till sjukgymnasten,  pratade och tränade 
Igår följde jag med Tessan (syster) till frissan och gav lite förslag hehe, men det var väl därför hon ville ha med mig I guess :) 
Sen på kvällen hade vi träning med brudarna...Anna & Lelles pinglor..... Dom är ju för goa :)
Det är verkligen jätte kul att träna dom, även om det kan vara lite jobbigt ibland också. Men dom har som blivit våra tjejor på nått sätt, och sen eftersom att inte jag kan spela själv så är det kul att få lära någon annan. Men som sagt man blir riktigt sugen!


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0