Dags att ta tag i bloggandet kanske?

Ja nu var det ett tag sen sist, men det har hänt så mycket så jag har varken haft tid eller ork.
Jag har iaf kommit hem från Sundsvall och har varit hemma i lite mer än 3 veckor nu och det är så skönt. 
Peppe tog av gipset förra onsdan och började jobba på torsdan så nu är han igång igen, lite tråkigt för min del. 
Det var som skönt att ha han hemma så jag slapp vara själv,  men men :)
Jag har jobbat nu tisdag, onsdag och ska iväg en sväng nu klockan 1. 

Här hemma är det bara en enda röra, vi håller på med en liten hemlis.  
Hoppas det blir som jag vill :) 
Anna, Peppe, jag och Börje har börjat vårat lilla projekt, och i kväll kommer Frucke och ska hjälpa oss med elen. Han är bra go den mannen! :) 
I helgen kommer Björn och kanske Erik, ska bli riktigt mysigt. Björn ska hjälpa oss med garderoben så vi kanske får till den nu...såhär efter 4 år...
Men som man säger: bättre sent än aldrig! :D
Det börjar hända lite saker här hemma och det är såå kul!! :)
Ne nu ska jag göra mig i ordning för jobb, sen blir det träning med Anna.

Take care*




Komentarer
Postat av: Tessan

Ja de va fan på tiden!!! :D

2009-12-07 @ 09:49:01
URL: http://mittlivsomtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0