Fredags mys*

Är det inte mysigt med fredagar, man kommer hem från jobbet till en väldigt go och glad hund, sen kommer hjärtat hem och man lagar god mat och myser.  
Men idag när babe kom hem for vi på el och bygg, så det blir ännu en garderobsbyggande helg och även i den ska det målas, dock bara vitt så det är skönt :)

Jag tänkte att jag skulle göra klart i teverummet riktigt med spottar och tavlor på hyllorna innan jag lägger upp nån bild men jag lägger upp så ni får se färgerna så länge. :)

Det hela började egentligen innan helgen, onsdag den 2 december började vi måla..
Bye bye det röda och hej hej vitt :)

Haha jag vet att det ser lite dumt ut, som att Filip målar allt och att jag å Anna inte gör nånting men det var inte så :)


sen på torsdag blev det till att bestämma vilken ljusnyans vi skulle ha så då prov målade vi, det stog mellan: cappuccino och champagne (efter många om och men så fick vi fram en champagne färg, skam den som ger sig:) och då kom vi fram till att det var den vi ville ha, både för att den var snyggast och för att jag inte vill va som alla andra, nerå men cappiccino är ju en väldigt vanlig färg. 
På torsdag kväll blev det även två bruna väggar:)
Diesel tyckte dock att det var väääldigt tråkigt att inte få vara med :)



Men på lördag fick han komma in och titta medans vi tejpade lister iaf så då var han nöjd :)


och såhär blev resultatet, jag är sjukt nöjd!

Men vi hann faktiskt med lite annat än att bara måla och bygga garderob förra helgen också :)



Ne nu ska jag mysa med mina älsklingar <3

Vem vinner idol?? Kvällens fråga, jag diggar Calle :)
 

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0