God morgon*

Idag klev jag uppe med tuppen, väckte Peppe runt halv 7 och sen dess har jag mer eller mindre varit vaken. 
På dagens schema står det Östersund med mamma och pappa, dom ska in och hämta deras nya soffa och julhandla lite så jag hänger på. 

Igår pyntade jag och Peppe granen och det blev så mysigt, synd bara att Roxy också tycker om den!
Just nu ligger hon bara under den men det är bara för att jag nyss sa till henne, rätt var det är så rasslar det till och man hör hur hon är på glittret och kulorna.. Hmm hoppas granen står kvar när jag kommer hem...


Nån som älskar när man eldar, haha hon är bra go min lilla tjej <3
 
Nehepp, dags att ta tag i sitt liv kanske :)
Måste ner och hänga upp tvätten, slänga i en ny och sen klä mig för en mycket kall promenad med Diesel och sen göra mig i ordning för staden.

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0