*Såå glad*

Jag är så nöjd, vi har jobbat på som fan i helgen och teverummet är nu klart. Det blev så himla fint, I love it!
Nu är det "bara" garderoben kvar och alla kläder som ska sorteras och tvättas + att draperiet ska upp.
I fredags kom Björn och Erik, vi åt middag och sen kom Anna och Lina, vi tog oss nån cider och det slutade med ölspel..haha det blev ingen målning eller garderob fixning...
På lördag däremot så målade jag och Erik klart väggarna och listerna i teverummet medans Peppe och Björn gjorde garderoben. På kvällen kom Lina och det blev ännu mer ölspel och sen slutade kvällen i Åre, riktigt kul kväll faktiskt. Har man underbara personer runt sig eller vad?? *Love them*
Björn och Erik åkte hem på söndag kväll, men innan så hann jag och Erik måla klart fönsterbrädorna och gardinmojarna medans Peppe och Björn fixade Björns bil.  

Igår for jag och Anna till stan för att julhandla...det gick ju bra... Haha jag och Anna på shopping är inte bra för en pank mig, men det är kul :)  
Det blev ett par nya vinterskor som jag också älskar, men det var inte mer än rätt att jag köpte dom tycker jag för jag har letat ett par så sjukt länge nu. Sen blev det även tyg till draperiet, hihi ska bli så spännande! :)
Idag har jag målat garderobsdörrarna i hallen så nu kan dom nog hängas upp snart och då är det BARA listerna i hallen kvar att måla! :)
Frucke och Peppe har elat i kväll och det blir också sjukt bra, det blir så snyggt här hemma så jag tror inte att det är samma hus hihi ;)
Tack alla som har hjälpt oss, det har verkligen betytt mycket! <3

Bilder kommer snart, har inte orkar tagit några men det kommer, kanske efter helgen :)
Nu ska jag göra mig i ordning för sängen


Komentarer
Postat av: Simona

Men oj vad ni pysslar på hemma!

Väntar på bilder :)

2009-12-11 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0